نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی

تاریخ انتشار پست : 1395-10-11 دسته :

جمعی از اعضاء خانه مطبوعات استان خراسان با هدف آشنایی با روند تولید و فرآورش گاز طبیعی، از تاسیسات عظیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند.

نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی

پالایشگاه گاز, خانگیران, مشهد, گاز طبیعی
به نقل از طاها پخش از طاها پخش مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این بازدید گفت: این مجتمع گازی به عنوان تنها پالایشگاه گاز، تامین انرژی پاک شمال و شمال شرق کشور را بر عهده دارد. سید مجید منبتی افزود: رسانه ها به خصوص اهالی مطبوعات و خبرگزاری های کشور، تاثیر شگرفی در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف بهینه گاز طبیعی دارند. وی تصریح کرد: امروزه 55 تا 60 درصد انرژی گاز در بخش خانگی به مصرف میرسد که باید این روند را به سمت اقتصاد کشور تعمیم دهیم زیرا این موضوع از طرفی کاهش مصارف انرژی را بدنبال دارد و از پس دیگر به کاهش آلایندگی های محیطی کمک می کند. مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: امروزه نقش ما مدیران در این حوزه از صنعت، تامین انرژی پاک برای استفاده جامعه است و از طرفی دیگر با تاثیر فرهنگی که رسانه ها در جامعه دارند می توانند به مصرف بهینه گاز در جامعه کمک کنند. منبتی افزود: متاسفانه این روزها شاهد مصرف بی رویه گاز در بخش خانگی هستیم که از عموم جامعه درخواست داریم در مصرف بهینه گاز صرفی جویی کنند که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی در روشنگری مسائل مهم جامعه دارند. وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی بهره گیری از قلم اصحاب رسانه و هدایت مردم به سمت صرفه جویی مصرف گاز است. منبتی خاطر نشان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در حوزه مسئولیت اجتماعی گام های بسیاری را برداشته و نسبت به ذینفعان توجه ای ویژه ای دارد بطوری که امروزه با اجرای طرح های اشتغال زایی در منطقه گنبدلی تاثیر بسزایی را در حوزه ایجاد کسب و کار و مسئولیت اجتماعی گذاشته است. مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژادگفت: همه روزه خودروهای ترانزیتی از محور مشهد _ سرخس عبور می کنند که متاسفانه عدم دسترسی کامل به جاده مناسب در این محور ترانزیتی سبب ایجاد خطرات ناگوار و تصادفات زیادی برای کارکنان پالایشگاه و شهروندان سرخسی که در این جاده عبور می کنند شده است و از اهالی رسانه درخواست داریم با پیگیری مشکلات این جاده در رسانه های خود، ما را در راه خدمت رسانی به مردم کمک کنند. انتهای پیام//م.ه

منبع : باشگاه خبرنگاراناز طبیعی نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی. جمعی از اعضاء خانه مطبوعات استان خراسان با هدف آشنایی با روند تولید و فرآورش گاز ... نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی | خبر فارسی نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی. جمعی از اعضاء خانه مطبوعات استان خراسان با هدف آشنایی با روند تولید و فرآورش گاز ... نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی | باشگاه ... به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این بازدید گفت: این مجتمع گازی به عنوان ... نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی - اخبار روز طبیعی گاز مصرف در جامعه های آگاهی بالابردن در ها رسانه نقش. نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی سید مجید منبتی افزود: رسانه ها به خصوص اهالی مطبوعات و خبرگزاری های کشور، تاثیر شگرفی در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف بهینه گاز طبیعی دارند. وی تصریح ... نقش رسانه ها در بالابردن آگاهی های جامعه در مصرف گاز طبیعی جمعی از اعضاء خانه مطبوعات استان خراسان با هدف آشنایی با روند تولید و فرآورش گاز طبیعی، از تاسیسات عظیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند. بیشتر - شرکت ملی گاز ایران طبقه بندی جدید شهرهای مختلف کشور بر اساس اقلیم های 5 گانه ..... منابع انرژی در جامعه و در بخش گاز ، موجب مصرف بهینه گاز طبیعی خواهد گردید . ..... مهندس سنگدوینی در پایان ضمن تقدیر مجدد از خبرنگاران ، نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی ... [PPT]نقش رسانه در ترویج فرهنگ مصرف پایدار - نفت و گاز پارس بحران مصرف ناپایدار; کارکرد رسانه در تغییر رفتار و نیل به توسعه پایدار; راهبردهای ... سهم گاز طبیعی در تامین انرژی مصرفی کشور در سال 1384: بخش خانگی و تجاری و عمومی ... ها 2/72 %; بخش پالایشگاهها 6/91%; سهم گاز در سبد مصرف انرژی های فسیلی 60 ... رسانه ها نقش موثری در ارتقای آگاهی عمومی و آموزش مصرف کنندگان در خصوص ... نیازمند رسانه فرهنگ ساز در حوزه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هستیم ... وی به نقش اصحاب رسانه و قلم در ترویج فرهنگ صرفه جویی و ایمن گاز اشاره ... دما و افزایش مصرف گاز خواهیم بود، این زمان است که رسانه ها بایستی یکی از ... را برای مردم تبیین کنند تا از این مسیر زمینه سلامت جامعه نیز فراهم شود. ... ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته .... سازمان آگهی ها. سال اصلاح الگوی مصرف - رسانه و تاثیر گذاری بر الگوی فرهنگ مصرفی ... 2- ارایه و معرفی روشهای مناسب استفاده از منابع مختلف (آب، گاز، برق، محیط زیست و . ... 3- ارتقای آگاهی عمومی و آموزش مصرفکنندگان در خصوص الگوه ا و سبک های زندگی مناسب و 4- سیاستگذاری بهینه میان خود (رسانه) و دولت در جهت نیل به الگوی مصرف، ... جامعه شناس امریکایی و از پیروان این رویکرد به نقش رسانه ها در تغییر ارزش های Lerner ..

مطالب مشابه

مطالب تصادفی

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد : کد امنیتی رفرش
متن دیدگاه :