اعلام برنامه دومین جشنواره برترین های تبلیغات ایران

تاریخ انتشار پست : 1395-10-30 دسته : فرهنگی و هنری

با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "دومین جشنواره برترین های تبلیغات ایران برگزار خواهد شد.


اعلام برنامه دومین جشنواره برترین های تبلیغات ایران

اقتصاد مقاومتی, وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, تبلیغات چاپی, زیست محیطی, هوشمند سفیدی, جشنواره تبلیغات ایران, آگهی تبلیغاتی
به نقل از طاها پخش طاها پخش به نقل از روابط عمومی هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران با اعلام این مطلب گفت: بخش اصلی این رویداد، "بخش مسابقه" است که طی آن آگهی های تبلیغاتی در 9 رشته تبلیغات محیطی، تبلیغات حمایتی، تبلیغات مستقیم، فعالیت های روابط عمومی، تحقیقات آزمون های تبلیغات، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات چاپی، برندینگ، موردبررسی، ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین در بخش ویژه، آگهی های تبلیغات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی موردبررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

رئیس جشنواره تبلیغات با اشاره به اهمیت بخش ویژه خاطرنشان ساخت: مدیریت مصرف، توسعه صادرات غیرنفتی، کاهش واردات و خرید کالای ایرانی، چهار موضوع مهم در حوزة اقتصاد مقاومتی هستند و ما در هر موضوع، چهار اثر برتر را معرفی و موردتقدیر قرار خواهیم داد.

سفیدی با بیان اینکه این رویداد بزرگ ترین عرصه رقابتی و داوری صنعت تبلیغات ایران است، گفت: نتایج این جشنواره، مبین آگهی های تبلیغاتی اثربخش و خلاق خواهد بود و تأکید جشنواره بر معیار علمی و حرفه ای بودن آگهی ها و ارزیابی بر طبق این نوع شاخص ها، درنهایت منجر به تولید آثار فاخر در تبلیغات کشور خواهد شد.

این جشنواره با حضور و مشارکت برندها، روابط عمومی ها و کانون های آگهی و تبلیغات و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نماینده سازمان جهانی تبلیغات در ایران و با شعار "خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری برگزار خواهد شد.

رئیس جشنواره تبلیغات برترین های ایران با اشاره بر ابعاد علمی، آموزشی این رویداد یادآور شد: در روز 24 بهمن ماه سال جاری، سه کارگاه آموزشی با عناوین تبلیغات خلاق، روش های پیش آزمون تبلیغات و طراحی کمپین های تبلیغاتی برگزار خواهد شد.

او همچنین گفت: طراحان و گرافیست ها نیز می تواند به صورت انفرادی در این رویداد مشارکت کنند.

سفیدی در پایان این گفت وگو با اعلام اینکه آخرین مهلت ارسال آثار و آگهی های تبلیغاتی به این رویداد، هفتم بهمن ماه است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه

مطالب تصادفی

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد : کد امنیتی رفرش
متن دیدگاه :