طاها پخش

اقتصادی > سرانجام پرونده های شکایت از خودروسازان

سرانجام پرونده های شکایت از خودروسازان


تاریخ انتشار پست : 1395-12-10 بازدید : 1

در ۷۴ درصد شکایت های صورت گرفته از خودروسازان، رای به نفع مشتریان صادر و منجر به دریافت خسارت، تعویض خودرو و حل عیب شده است.


خبرگزاری ایسنا: در ۷۴ درصد شکایت های صورت گرفته از خودروسازان، رای به نفع مشتریان صادر و منجر به دریافت خسارت، تعویض خودرو و حل عیب شده است.

مصرف کنندگان از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و هم چنین گران فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی، ناراضی هستند. در مواردی این نارضایتی منجر به شکایت مشتریان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو می شود.

در این زمینه براساس جدیدترین نقل از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در میان ۴۱۲ پرونده شکایت مصرف کنندگان که به نتیجه رسیده، ۷۴ درصد منجر به صدور رای به نفع مشتریان شده است.

بر این اساس در میان پرونده هایی که حکم آنها به نفع مشتریان صادر شده، ۱۲ درصد منجر به دریافت خسارت، ۱۱ درصد منجر به تعویض خودرو و ۵۱ درصد نیز منجر به رفع عیب خودرو از سوی شرکت عرضه کننده شده است.

در میان ۱۱ درصد پرونده ای که منجر به تعویض خودرو شده است، شش درصد پرونده ها مربوط به ایران خودرو، سه درصد سایپا، یک درصد گروه کرمان خودرو و یک درصد سایر شرکت ها بوده است.

منبع : برترینها
برچست ها :
دسته : اقتصادی

مطالب مشابه
Related Links

مطالب تصادفی
Random Links

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد : کد امنیتی رفرش
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد