طاها پخش

تبلیغ پاپ آپ
تبلیغ درکار
تغذیه مناسب با اغاز سال تحصیلی

تغذیه مناسب با اغاز سال تحصیلی

اغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه استان همدان

در این روزها صبحانه، ناهار و شام را سر ساعت مشخصی سرو کنید تا بچه ها عادت کنند.

شروع سال تحصیلی, صبحانه, تغذیه مناسب, تغذیه اغاز تحصیلی

آغاز سال تحصیلی, صبحانه, تغذیه مناسب, کرمانشاه

به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شیر مستی کارشناس تغذیه گفت: دیر خوابیدن باعث ایجاد تأخیر در زمان صبحانه و بدون شک ناهار و بقیه وعده ها می شود. بچه ها باید ساعت 10 یا نهایت 11به رختخواب بروند.


وی افزود:در وعده غذایی صبحانه بچه ها به میوه یا آب میوه، پنیر، شیر و غلات کامل مانند نان سبوس دار، کره و مربا نیاز دارند.از میوه یا آب میوه و شیر غافل نشوید. حواستان باشد که بچه ها حتماً باید نان بخورند. نان با پنیر و گردو یا کره و مربا. کیک یا بیسکوییت و غیره برای این وعده مناسب نیستند.

کارشناس تغیه افزود: برای تقویت سیستم ایمنی بچه ها سعی کنید از همان ابتدای کودکی غذاهایشان را به جای نمک و روغن و غیره با سبزیجات معطر و ادویه هایی مانند گشنیز، آویشن، ریحان، رزماری، مریم گلی، زیره، زنجبیل و غیره طعم دار کنید. این سبزیجات معطر هر کدام خواص فوق العاده ای دارند.

شیرمستی همچنین به میوه های خشک که منبع فوق العاده ویتامین ها و مواد معدنی هستند. اشاره کرد و افزود:علاوه بر میوه های تازه حتماً بچه ها را با میوه های خشکی مانند کشمش، زردآلوی خشک و خرما و غیره تغذیه کنید تا قدرت دفاعی بدن شان افزایش پیدا کند.

اغاز سال تحصیلی از سوم مهرماه
facebook google telegram twitter whatsApp
تبلیغات